Twórz billboardy reklamowe, którym wystarczy jedno spojrzenie, by pozostały w pamięci

Skuteczna i, co równie ważne, efektywna kampania outdoorowa wymaga odpowiedniego przygotowania. Lokalizacja naszych nośników jest niezwykle ważna, jednak aby wśród niezliczonych rzesz odbiorców zdobyć dostatecznie wielu klientów, musimy zadbać także o ich treść. Jakkolwiek oryginalność zawsze jest w cenie, nie trzeba tu odkrywać niczego zupełnie nowego – wystarczy wziąć pod uwagę kilka prostych zasad.

Jeden główny, zrozumiały motyw to klucz do sukcesu

Jak wiemy, przeciętny odbiorca poświęci naszemu billboardowi zaledwie kilka sekund. Nie tylko taki, którzy bardzo się spieszy, lub musi skupić się na pokonywanej pojazdem drodze. Nikt przecież nie ma w zwyczaju uważnego przyglądania się reklamom, których tysiące już dawno wprost zalały naszą przestrzeń publiczną. Jeśli uda nam się stworzyć coś zaskakującego, możemy liczyć na to, że sporej części przechodniów to nie umknie i przeanalizują go dokładniej, generalna zasada pozostaje jednak niezmienna: mniej znaczy więcej!

Billboardy reklamowe, które przedstawiają jeden konkretny motyw skuteczniej pozostawiają w pamięci trwały ślad. Aby udało nam się zdobyć miejsce nie tylko w tej sensorycznej czy krótkotrwałej, ale i długotrwałej, konieczne są powtórzenia, a więc najlepiej także kolejne nośniki, na których umieścimy swój przekaz – nie każdy pokonuje wszak tą samą trasę wiele razy. Z tego samego powodu warto też nawiązywać treścią do tych, które kierujemy innymi kanałamiim krótsza jest nasza informacja, tym mniej tych powtórzeń potrzeba, by przyniosły one skutek. Osiągamy go więc taniej.

Kolejnym sposobem na to, by stworzyć komunikat, który szybko zostanie zapamiętany, jest odwołanie się do doświadczenia odbiorcy – aby zaczął nas kojarzyć z czymś, co już dawno na trwale utkwiło w jego umyśle. To zaś oznacza, że musimy dobrze poznać swoje grupy docelowe i ustalić, do kogo zamierzamy dotrzeć.

Z nami billboardy reklamowe możesz zastosować

Właściwe rozpoznanie grup potencjalnych klientów jest niezbędne także do tego, by właściwie wytypować lokalizacje naszych reklam. Jak łatwo przekonać się przeglądając naszą ofertę, nie jest problemem dobranie konstrukcji odpowiedniej do wymagań, jakie wyznaczać nam będzie miejsce montażu – Ambient Marketing przyjdzie z pomocą w każdej sytuacji. Jak jednak miejsca te prawidłowo wskazać?

Postać ciągów komunikacyjnych, która wymusza powolny ruch czy też zapewnia długi najazd oczywiście zawsze będzie cenną ich cechą, nie mniej od niej ważne jest jednak to, kto się na nich znajduje. Dłuższy czas tkwienia w korku wcale nie musi nas przecież zmusić do zainteresowania się ofertą, która w ogóle nie jest skierowana do nas, nawet jeśli promuje ją atrakcyjna grafika. Dlatego zawsze należy przeanalizować okolicę, w której zamierzamy się promować pod kątem dostępnych usług i innych punktów mogących gromadzić określone grupy docelowe. To kluczowy sposób podnoszenia efektywności reklamy outdoorowej. Z nami łatwo umieścisz skuteczny nośnik w najrozmaitszych lokalizacjach. Zapraszamy do kontaktu!