Mogłoby się wydawać, że w dobie powszechnego dostępu do internetu, który odgrywa wielką rolę już niemal w każdej dziedzinie naszego życia, konwencjonalne reklamy bardzo stracą na znaczeniu. Nic bardziej mylnego! Choć świat wirtualny istotnie otwiera przed nami ogromne możliwości, to jest tylko... wirtualny. Chowamy telefon do kieszeni, wyłączamy komputer i przestaje on mieć znaczenie. Wykorzystaj więc reklamę, która działa cały czas i wyłączyć jej czy zablokować nie sposób.
Niemal każdy z nas codziennie spędza w drodze wiele czasu. Wykorzystajmy to!
Przeciętny czas dojazdu do pracy w Polsce wynosi ponad czterdzieści minut. Choć naszej infrastrukturze komunikacyjnej w wielu miastach wciąż można wiele zarzucić, nie jest to bardzo zły wynik – podobnie jest w innych krajach UE. Trudno się więc spodziewać, by w przewidywalnej przyszłości mogło się to diametralnie zmienić. Jednocześnie stale rośnie mobilność społeczeństwa, które więcej czasu spędza także w znacznie dalszych podróżach. M.in. dlatego różne formy reklamy outdoorowej nie tracą na popularności – a w tej branży każdy liczy się przecież konkretny efekt, skuteczność poszczególnych metod jest przez rynek weryfikowana w sposób bezlitosny. Jak jednak sprawić, by wielkie możliwości, jakie kryje w sobie zwłaszcza reklama wielkoformatowa wykorzystać w pełni?
Kanał, jaki wykorzystamy w celu dotarcia ze swoim przekazem do odbiorcy, to jedno, a postać tego przekazu to drugie. Codziennie każdy odbiera tysiące rozmaitych treści promocyjnych – docierają do nas o wszak poprzez wszystkie możliwe media i z niezliczonych powierzchni w przestrzeni publicznej, zwłaszcza w centrach naszych miast. Umiejętnie przygotowany projekt to zatem jeden z najważniejszych, obok lokalizacji, warunków powodzenia takich działań.
Reklama wielkoformatowa może zawisnąć praktycznie wszędzie. Sprawdź!
Przygotowana przez nas oferta to odpowiedź na wszelkie potrzeby, jakie wiążą się z tworzeniem reklam outdoorowych. Tworzymy konstrukcje w wielu wariantach wymiarowych, możliwe do zainstalowania na różne sposoby na otwartej przestrzeni, ale także na rozmaitych obiektach. W rezultacie, charakter miejsca, jakie możemy wykorzystać w celu instalacji treści promocyjnych, nie musi być żadną przeszkodą. W wielu przypadkach zdeterminuje on jednak postać naszej reklamy – wymiary czy miejsce montażu, co przekłada się na jej widoczność. Dlatego w zakresie jej projektowania nigdy nie warto zanadto upraszczać sobie zadania. Nie wymaga szerszego tłumaczenia to, że złym pomysłem jest proste kopiowanie treści przeznaczonych na ulotki czy materiały prasowe. Niekiedy wręcz warto jednak przygotowywać projekt z myślą o każdym konkretnym nośniku i miejscu, w jakim będzie się znajdował (jego wysokości, orientacji względem głównych ciągów komunikacyjnych itd.). Tak, aby zawsze zachował on właściwą czytelność i skutecznie przekazywał kluczowe informacje także temu odbiorcy, który nie poświęci mu większej uwagi. Z nami dobrze wykorzystasz każdą przestrzeń. Zapraszamy do współpracy!